Snabbleverans, I love.

Jag höll tummarna på att min dress skulle komma idag då den skickades i fredags. Jag hade minsann turen på min sida för det var snabbleverans och dressen låg i lådan idag. Den funkar att ha på sig, en aning kort men jag har hjärna och fixade de problemet väldigt enkelt så nu får jag ha de på mig när det blir dags..

Annars? Lite speedad på mitt kaffe kanske, och ont i magen men det får jag ofta när jag dricker kaffe. Spelar fortfarande bara spel på FB finns inte så mycket annat att göra.

Ifs gör jag lite nytta också, har hängt tvätt och slängt in en ny maskin i tvättmaskinen som borde va klar om en stund. I förgår rensade jag min ena byrå låda och slängde hälften av alla mina underkläder & strumpor nu kan man äntligen öppna & stänga lådan utan problem. Jag är en av dom personer som verkligen har strumptroll i tvättmaskinen halva byrålådan var full med strumpor där de saknades ena för att göra ett par. I dont get it.

Så idag hade jag velat rensa garderoben men de blir aldrig något bra av de så vågar inte ge mig in i den leken. För tror den blivit en aning tom, I need new clothes. Nej ska spela lite till nu, ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Var beställer du kläder från? =)kram

2010-01-25 @ 19:18:13
Postat av: mysaan

Just denna dress hade jag vunnit på Tradera, annars brukar jag beställa kläder från efashion.se dom har väldigt snabb leverans där också (:

2010-01-25 @ 19:36:11
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej! tack! ska kolla in stället..

2010-01-25 @ 21:00:27
Postat av: mysaan

De gör du rätt i, jag hoppas att du hittar något som du gillar (:

2010-01-25 @ 21:16:46
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa dig om ett liknande armband som du ville ha på vivistyle.se som inte är så dyrt. Kram på dig!

2010-01-25 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0