Tillslut i min hand.

Så jag fick lillebror att följa med mig till Väla idag så körde dit snabbt och det va ingen lång kö så kollade lite på mobilerna som vanligt sen blev det min tur och jag fråga ifall dom fått den rosa w715 och de hade dom, snacka om att jag var glad så jag sa till han att stryka mitt namn på w595 för den skulle jag inte ha längre..

Betalade, skrev på, fick mobilen och gick iväg med ett leende på läpparna.
YES! Fick den mobilen jag ville ha mest hihi.

Gick ut i kylan och fram till bilen, körde till Biltema för lillebror ville dit. Dö tråkigt, ville helst bara hem och leka med min nya leksak haha. Nej men gick runt där en liten stund och kom därifrån med en coca cola och en påse bilar. Sen skulle vi därifrån och körde motsatsen till hur vi kom dit, hamna någon helt fel stans för man inte kunde köra riktigt på samma håll så jag ger nog snart upp med Helsingborgskörning haha. Dock inte så farligt, vände och kom till rätta..

Körde till Örkelljunga och gick upp till My en liten stund, jag lekte med mobilen och såg att de fanns suduko på mobilen, snacka om att jag är i himelriket just nu (; haha.. Nåväl satt där en stund sen kom även Annie & hennes pojkvän upp och de ble lite mer snack sen skulle vi bege oss hemåt.

Tog med oss KingKong och hoppa in i bilen och körde gasen i botten hem. Sitter här och beundrar min mobil, den är snyggast.se helt klart. Inlove på nytt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0