Fredagen 15 Januari.

Dagens datum men för två år sedan;

Jag gick till tatueringstudion sa gick ja upp o tittade in genom dorren sa kom en kille o sa "Go inside and look"
sa de gjorde jag sa kom tatueraren fram o fraga va ja va ute efter sen sag ja ngra bilder och tyckte ja hittade en som passade mig bra.
han ritade upp den och sen fraga hans flickvan (tror ja) "Have you eat breakfast" o de hade ja klart inte ..
satte mig i stolen o han borjade. nar han va nastan klar med konturerna sa va ja helt svimfardig.
sa da kom dom med choklad och dricka, oppnade dorren o gav mig massage :D haha.
Sa de va darfor hon fraga om ja atit frukost. dom visste redan va som skulle handa.
for flickvannen hade stuckit till affaren o kopt choklad.
Nasta gang vet jag. inte tatuera sig utan atit ngnting.
elr fatt i sig socker de ar ju ocksa bra..

Men iiiiiiiiiie ar sa glad :D

mihi mihi mihi..

Aja nu ska ja inte skriva mer (:
och nej jag kmr inte saga va de ar for ngt elr var den sitter.
ni far se bild nar jag e hemma i sverige igen, om ni inte ser den irl saklart (:


- Text skriven i Bulgarien 08 direkt efter tatueringen var gjord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0