Dags att sova kanske.

Det är varmt på mitt rum, vilket på ett sätt är bra för då fryser jag inte men har dock stora aningar om att sömnen är långt ifrån mig. Tack vare powernapen tidigare idag kommer det också va svårt att somna men jag gav mig den eftersom att jag ändå annars har svårt att sova och jag behöver verkligen sömn. Kroppen tål inte 3-4,5h sömn per natt och sen jobba på det. Njae ingen bra kombo direkt men just nu får jag ju leva med det.

Snart är det fredag, ska bara ta en snabb tur på jobbet och sen hem och köra en turbo powernap, käka mat packa väskan fundera ut hur jag ska ta mig till Östra och var jag hamnar på natten för hem kommer jag inte ;P Jag är duktig jag, inte tänkt på något, inte annat än att det löser sig. Finns kompisar, bekanta och främlingar att sova hos så varför bli deprimerad, så jag kör racet och ser var jag hamnar imorgonnatt helt enkelt mahahah.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: nyfiken

har inte denhär snyggingen facebook? =)

2010-12-24 @ 12:41:49
Postat av: mysaan

sv till nyfiken: Jo men visst har hon väl det (;

2010-12-24 @ 13:12:31
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0