Vill en himla massa.

Lyssna igenom musik albumen på datorn och rensa bort alla dom kassa låtarna som följt med för att man letade bra musik. Det är en sak jag vill göra, men då kommer jag aldrig ifrån datorn vilket jag också vill.

Sen blev det som ett bombnedslag på mitt rum igår efter mitt kläd & fotoflumm så jag hade ju behövt städa. För det är väl inte ofta man säger att man vill göra de (;

Dock säger mina ögon något annat så ska återigen slå igång första avsnittet CSI från senaste säsongen. Kommer inte se slutet nu heller men nu är det tänkt att powernapa. Så de så! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0