Before the BBQ!

Klockan börjar närma sig 1 vilket betyder att jag har 3-4 timmar kvar tills mina gäster kommer. Ska nog städa lite på rummet, plocka fram kläder till kvällen och kanske iväg och handla lite lime och limemix samt sprite för dom drinkarna är så sjukt goda och sånt kan man ju bjuda på (:

Annars, min morbror har varit här på en snabbvisit, jag har varit guide till två grupper folk som behövt vägbeskrivning till ett café en bit bort. Kände att jag kunde va värd en guldstjärna för min goda gärning (; haha.

Musiken strömmar på som vanligt, inlove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0