Herregud minnen!

Tog en cdskriva med gamla bilder och la in i datorn. Kollade igenom och en del åkte ut på facebook . HAHA. Seriöst en massa Ayia Napa minnen kommer upp om hur man ibland fick knacka på hos grannen och låna deras balkong och klättra över till vår egen för att komma in för alla hade inte nyckel in haha..

Hur man är så full så att man inte kan stå på sina ben, slår upp sår på armarna. Får galna ryck och ska springa hem så man flyger i trappan , klädsim och lite läskigt då en gång jag simma mot botten och trodde de va uppåt men kom ju upp tillslut ..

Saknar klassen lite nu också när man lagt upp bilder från skoltiden, tycker lätt vi borde samla ihop oss i sommar och festa loss eller något. Hade varit ruskit kul (:

Nej usch lite trött i nacken får lämna datorn nu, bye (:

to drunk to walk on my own (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0