Jag är kär (:

Det tog inte långt tid tänker ni men ja jag kan väl egentligen inte säga att den är så himla ny. Jag har känt dragningen ganska så länge och jag blir så himla glad. Finns ingenting som piggar upp mig så bra, kvittar vilket humör man är på så blir man alltid glad.

Hela kvällen har gått åt att ha sällskap av min kärlek, och såklart är det musiken jag snackar om. Vad annars?(; hähä. Jag vet, jag är såå himla rolig men det är nog kolsyran och den sena timmen som slår mig i skallen ..

Har tvättat ansiktet och smörjt in ansikte, armar, bröst och ben med torrekräm så att jag inte ska fjälla det är väl inget man vill göra redan men med tanke på att jag fått en del färg (iallafall röd) så får man väl ta de säkra före det osäkra (; hähä... Och nu ska jag göra mig iordning för sängen snart, om jag kan slita mig från min nya musiksamling (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0