Letar redan jobb inför vintern.

Mitt jobb på gillebagaren varar bara till hösten så det är lika bra att börja planera vintern redan. Jag ska börja kolla runt , vem vet kanske jag åker utomlands igen hade varit cp kul för sist va ju kul även om jag hade hemlängtan och lite sånt.. Jag har ju vuxit som person sen 07/08 så tror nog jag hade klarat de ganska bra! (:

Men än så länge är det bara tankebubblor, menar sommaren har knappt börjat så kanske lite för tidigt att börja stormplanera. Men jag har iallafall börjat öppna ögonen så att jag inte står där tomhänt efter gillebagar-tiden är över. Vill ju försöka att inte hamna på AF igen för dom pengarna är inte något att hurra för (;

Mimi and pepo in buzzbar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0