Life is a bitch, keep smiling (:

Idag är en bra dag, jag gillar livet som fan. Jag känner mig snygg, jag är brun och jag är väldigt glad, det är snart helg och då ska jag bli wasted och jag har fjärilar i magen och vill verkligen bara parta till livet vilket kommer som en chock då fest förut varit något jag ville undvika lite smått. Inget för mig längre för jag vuxit, men nu är jag singel och tillbaka på ruta 1 , då är jag partyprisse nr 1 aswell!

Try to always be happy, you dont know who is falling inlove with your smile.

Grå cardigan H&M 149kr, Persikofärgad tubtop 199kr Gina tricot, svarta shorts asgamla från ellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0