Onsdagen 2 Juni.

Godmiddag mina vänner!

Kom upp imorse men en halv timme senare än planerat just för att jag var så himla trött. Jag hade dessutom en dröm om att han tog tillbaka mig. Önskedröm kallas det nog ..

Gjorde vid mig, drack en hustler sen körde jag till Helsingborg. Satt ute i de fina vädret en liten stund innan jag gick in i salen. Hade möte till 11 sen pratade jag en snabbsväng med min coach och på måndag ska jag ta med mina papper från manpower så att dom får se på de och sånt..

Det är väldigt skönt att jag har att göra ibland, att jag fick jobbet så att tankarna är någon annanstans, för idag saknar jag inte han. Inte än och jag hoppas att jag inte saknar han imorgon eller i helgen heller. Det ska va rättvist.

Nåväl, nu ska sminket av, kläder bytas sen ska jag ut i solen och sola lite. Kanske klippa gräset för såg att de va långt men vet inte hur mycket jag orkar. Jag menar jag är ju en aning lat (; hahah..

Jaja vi hörs sen, ha en underbar dag!

Edit: Jag tycker det är extremt skönt att bo i hus med tomt bakom huset för då kan man sola topless bäst fasen man vill och då slipper man blekfisabröst (;

Edit 2: Det är mindre kul att ha grannar som kastar vattenballonger mot en när man ligger och steker (; haha.

Kommentarer
Postat av: Leandertomine

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 18:02:12
URL: http://leandertomine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0