Riktigt härligt väder.

Jag älskar solen så himla mycket och om det är fint väder hela helgen så kommer jag troligen ligga ute och steka hela helgen eller något för det är fantastiskt skönt och man blir otroligt snygg när man är brun (: Dock är jag kanske lite mer åt rödare lagret men har jag tur lägger det sig och blir brunt, för ja jag brukar inte bli röd... ÅH. hehe.

Lillebror har musiken på högvolym och öppet fönster så man hör musiken över till grannen, nice så man slipper leva på fågelkvitter och annat som hörs runt omkring.. Börjar känna lite hunger också så får väl ta och äta något snart så man inte svälter..

Dessutom är lillebror också väldigt snäll för han ska tvätta min bil, den är full med fågelskit och annat mög så jo han är snäll som fixar det åt mig (: hihi..

Nej nu ska jag gå ut igen, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0