Fredagen 26 Mars.

Finns inte så mycket att skriva om därför har jag varit frånvarande idag. Tog fram falukorv förut och la i vasken för att tina upp det men sen saknades saker hemma och kan inte längre göra min mat så jag är lite irreterad. Just för att jag är hungrig och då blir jag sån..

Har inte avnjutit solen som tydligen varit framme, genom mitt fönster tycker jag det har sett molnigt ut hela dagen. Sen håller jag på att tvätta också för det behövdes haha. Ska kolla film, kanske städa, kolla jobbannonser och hm sen vetikatsingen. Får se (:

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0