I'm having a bad day.

Öppnade mitt brev från AF, snabb skickat kan man ju säga men insåg snabbt att alla mina drömmar om pengar var som bort sopade. Känns som allt bara rinner ut i sanden och pengarna jag ska få slängs ut för att ta mig dit jag ska för att få pengarna från början. Så blod, svett & tårar senare känns det lite bättre efter att personer säger till mig att dom pengar som blir över är ju mer än jag får nu. Be happy.

Så tack, jag får väl se de ljusa i den mörka stunden och tänka att detta leder kanske till något bättre. Så om jag nu är så mycket optimist som jag är så ska inte pengasitsen trycka ner mig. Nope, smile on and be happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0