Jag vill bowla.

Kvällen erbjuder ingenting. Min fish är sjuk så vi får hoppa över att ses då jag är så gott som frisk bara lite täppt i näsan vill gärna inte åka på allt de där igen...

Men jag vill åka iväg och bowla imorgon, har ifs velat göra det väldigt länge men fick ett sånt ryck i hjärnan idag att jag verkligen vill göra det imorgon. Jag kan inte bowla och har gjort de så få gånger att jag kan räkna det på en hand. När jag väl börjar slappna av i kastandet slutar det med att klotet slängs bakåt istället för framåt men det är så satans roligt ändå. I love it (:

Vill faktiskt dra iväg, det hade varit himla roligt.

 

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0