Måndagen 15 Mars.

Hej Hej Hallå, det var en stund sen jag tjoade här sist.

Låg och underhöll mig med scrubs och skicka sms med putte inatt, skulle försöka somna tidigt eftersom att jag skulle upp ganska så tidigt idag, iallafall tidigt för att vara jag (; Dock kom jag aldrig så långt för så fråga putte om jag ville leka så jag hoppade i duschen sen körde jag till Klippan och hämtade han.

Kan ju säga att halva skogens djur va också ute på vägen och tjoade. Sista gången jag mötte ett råddjur hamnade jag nästan i chock pga att den stod så gott som påvägen, i kanten på andra sidan, och jag såg inte den för de va så jävla mörkt. Så hade den hoppat fram hade jag kapat bambi ); Ja nu gjorde den ju inte de så ska väl inte va ledsen men de va ganska läskigt.

Hämtade putte och när vi sen gasat en stund på vägen så såg jag något lysa i vägkanten och tänkte jag skulle glo vad de va. De va en GRÄVLING! Så nu har jag sett min första levande grävling. Check .. haha.

Hem till putte och började kolla på Percy Jackson men kan ju säga att vi slockna ganska så fort. Dock va de ju jag som var trött & putte som skulle se Percy Jackson två gånger ändå somna han först. haha.

Snaaaaaaaaaaark. Men det var himla mysigt. Jag gillar att somna bredvid han, att sova bredvid han, att vakna bredvid han (: De är mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0