Måndagen 8 Mars.

Fortfarande helt hängig, mår smått illa men tror det kan bero på att jag knappt fick ner någon mat igår och inte hunnit äta något ännu. Fryser & är helt trött, men om nästan 2½timme ska jag iväg & vara barnvakt. Egentligen ingenting jag känner för just nu men kan inte avboka ännu en gång så får helt enkelt stå ut ..

Dock börjar hostan bli extremt jobbig för nu börjar det svida i halsen och grejer också. Går utför.

Inatt kollade jag lite serier och halv somnade i sängen till CSI ny sen kollade jag Grey's och mådde så dåligt att jag fick luta mig över sängkanten och kräka lite i soptunnan jag ställt där tidigare. Kollade på Äntligen midsommar som för övrigt inte var rolig någonstans så jag rekommenderar den inte .. Kollade även New moon och den var bättre ensam i min varma säng sen orkade jag inte slåss mot illamåendet mer så jag sa godnatt till putte och somnade.

Har inte gjort så mycket idag men fick iaf AVI'n för mina kläder så får väl hämta ut de imorgon för idag orkar & hinns det inte. Men hade gärna gärna haft de här nu, I want to see my clothes.

Nåväl, har inte mer att säga så ha de bra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0