Min fru är här.

Gick och la mig i sängen och åt min mat, kollade scrubs. Åt mer sött och har nog fått sockerchock för fan va jag mår illa. Behöver dessutom kissa, kan man få ont i magen av att hålla sig för länge? Well kanske släpper efter mitt toabesök.. We'll see..

Nåväl efter jag ätit och krypit under täcket så tog det inte långt tid innan ögonen började tyngas ner, slocknade och vaknade igen lite efter 8 av sms från älskling som var påväg till jobbet. En stund efter det knackade det på dörren och Jennie kom på besök.

Vi har snackat lite, jag har fixat min farm lite och sen checkat efter filmer .. Ska sätta igång The haunting in connecticut för Jennie har inte sett den och den är ju ruskit bra. Sett den skit många gånger men de va ju ett tag sedan nu så varför inte hålla henne sälle på filmen liksom?(: Skadar ju ingen..

Så på återseende (:


Glädje rus (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0