Onsdagen 31 Mars.

Godmorgon folket.

Igår blev det mest sängliggandes då jag & putte hade Legend of the seeker maraton, jag gjorde makaroner & köttfärssås till middag, bjöd på popcorn och sen spelade vi wii tillsammans med lillebror på kvällen /natten sen va jag tvungen att gå & lägga mig för att orka med dagens uppstigning halv 8 :P

Har precis kommit hem från Hbg varit på AM idag, fått lära oss hur man använder deras jobbportal och även haft ett snabbt möte med min coach, hon skulle försöka få tag i en person så jag kunde sticka på intervju idag men han svarade inte så blir kanske intervju i nästa veckan. Hade varit kul att börja med något även om jag ser negativa sidor med det också, men men..

Hade tänkt krypa ner i sängen och joina putte i drömmarnas land nu , på återseende kära vänner (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0