Ruskit trött i ögonen.

Så jag hämtade putte på jobbet där runt kvart över sex snåret. Kom hem till han och vi började kolla på Ghost Hunters tror jag, nu är jag så trött att jag inte ens minns vad vi startade. Nåväl, kollade lite på de sen slockande jag ganska så fort.

Vaknade till någon gång men öppnade knappt ögonen sen vaknade jag av en chock när mobilen ringde och kl var 1. Bara att masa sig upp, sminka sig lite, försöka rätta till frillan. Sen satt vi i soffan och kollade Ghost Hunters en stund sen var jag tvungen att köra till Helsingborg.



Solen sken inte så vackert idag, vilket var synd. Landade utanför A.M och parkerade bilen, gick in och satte mig och väntade på att min coach skulle komma sen satt vi och pratade lite om min jobbhistoria, utbildningar och lite sånt. Sen även om framtiden vad jag vill göra och inte osv. Känns faktiskt som att detta är ett väldigt bra ställe. Är glad att jag hamnade här direkt och inte på AF iallafall. Dessutom tycker jag att min coach var jätte trevlig och helt glad. Hon kommer jag nog trivas med.

Efter vårat samtal så körde jag inom donken (kommer nog bli min standardsak) sen åkte jag hem till putte igen. När jag parkerade så tyckte jag att jag hörde någon säga mitt namn, sen tyckte jag att jag hörde Tubbse i soprummet men var för feg för att kolla, tänk så hade de varit någon annan så jag gick upp och knacka och gick in hos putte.


Så himla god frukost (;



Där stod hans mamma och vi pratade lite, sen kom killarna upp från soprummet då och dom fråga varför jag inte svarade när dom sa mitt namn. Jo så då var jag inte så förvirrad där ute iallafall :P

Tubbse skrev en handlelista sen hoppade vi in i min bil och gasade mot OJ så körde vi ett snabbt shoppingryck där inne sen hem igen. Upp, satt mig i soffan och skrev lite saker på mitt papper sen började putte med maten, tubbse satt vid datorn och puttes mamma begav sig hem igen.

Åt mat, kollade ghost hunters (som vanligt, evigt tjatande eller? haha). Jag började frysa så tog på mig ett sängöverkast som låg i soffan och la mig ner, sen kom putte och mös ner sig bakom. Kändes som det var sömnmedel i maten för på tre röda somnade jag sen när jag vaknade till så märkte jag att killarna också somnat haha. Så där låg vi och sov middag ett litet tag.

När klockan sen började närma sig nio började putte göra sig iordning för jobbet, jag packade ihop mina grejer sen drog vi ut i bilen och körde mot Klippan. Lämnade av han på jobbet och körde sen hem.

Har suttit och diskuterat dagen med pappa, hur jag ska göra och vad min coach sa till mig så jag har kommit fram till ett beslut som jag tror är rätt för mig just nu. Blir nog bra i slutändan tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0