Uttråkad till max.

Det känns att jag börjar friskna till nu. Börjar bli extremt rastlös och vill inte vara hemma längre. Har hostat så mycket att jag typ har träningsvärk i revbenet på högersida, halsen svider fortfarande men både snuvan & hostan har minskat så jag är glad.

What to do?
- Facebook är ganska så dött när man suttit vid datorn och tryckt uppdatera för många gånger på inte så värst lång tid. Spelen där är väl egentligen de ända som underhåller men hur kul är det i längden?
- Det har inte kommit ut några nya filmer att glo på.
- Bilddagboken är inget för mig, bara ett hopplöst tidsfördriv och bekräftelse-sökande sak.
- AF lägger inte ut fler jobb bara för att jag klickar in där fler gånger.

Så ja, vad ska man göra? Får helt enkelt gå in på svt's hemsida och se kvällens avsnitt av Andra Avenyn, så ett tidsfördriv en liten stund framåt iallafall.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0