Våren är påväg.

Kom och tänka på en sak när jag körde hem från putte igår så var klockan lite innan fem och det var fortfarande ljust ute. Så jag känner i kroppen att vi börjar gå mot ljusare tider och fick även använda mina pilotare och kände mig lite coolare än när jag körde i ofixat face.

Känner en liten ångest över att gå till AF imorgon, men det är väl bara svälja klumpen och gilla läget. Kommer ingenstans av att mesa och vara rädd för allting hela tiden. Jag vet inte vad som väntar, vet knappt ens var AF i Klippan ligger, tänk så träffar jag någon som jag inte vill träffa för jag tycker det är smått pinsamt att gå dit. Dock behöver jag få de stöd jag kommer få därifrån så det är väl bara tacka & ta emot I guess.

Tar nog inte all världens tid heller, ska ju bara på ett litet planerings & informations möte sen får jag väl se hur jag börjar där. Men de blir nog bra, jag är ju optimist så jag tror ju allting blir bra & allt löser sig på något sätt så de tror jag även med detta..

Ao.. Nu ska jag minsann hoppa ner under täcket igen för det börjar väl bli dags med de nu. Så godnatt & Sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0