Absolut torr.

Första jag frågade mamma när jag träffade henne var om hon ville känna i mina armhålor, dom är totalt svettfria även efter en hetsig dag på praktiken med en massa läsklyftande. Herregud min rygg kommer dö innan denna veckan är slut om jag ska fortsätta städa och flytta runder alla satans läskflak.. TUUUNGT för en liten person som mig.

Nåväl praktiken gick bra idag också, huvudet kändes lite tungt men det försvann och det är väldigt skönt.. Har fått stor leverans idag så det har varit packat upp varor typ hela dagen och sen försöka fylla kylrummet med så mycket läsk som möjligt så dagen har gått hyfsat fort. GILLAS! :D

Så tillbaka till mina torra armhålor, va tvungen att testa absolut torr som fanns att köpa på apoteket som Jennie snackat om, så jag duttade på sånt igår när jag gick och la mig, men satan va de kliade :S hahaha.. Men ifall det kommer fortsätta funka även efter man använt de ett tag så rekommenderar jag de för alla som svettas för jag menar jag har gått runt och jobbat hela dagen och är totalt svettfri. I LIKE IT (;

Nej ska sluta snacka svett, jag ska uggla lite sen ut. Riktigt fint väder idag ju (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0