Lördagen 1 Maj.

Jaha då fanns det lite tid över, eller jag tog mig tiden att innan jag går in och duschar sätta mig vid datorn och nörda mig lite för det är just vad jag är, en liten data nörd (;

Praktiken igår var ganska bra då jag hade att göra fram till halv 1 för det kom leveranser, saker skulle fyllas på osv osv. Sen mådde jag mest bara dåligt resten av tiden och fick göra mindre tunga saker. Sitter och har ont i ryggen nu från allt läskbärande, kommer få muskler innan praktiken är slut, thats for sure hahahah..

Efter praktiken åkte jag dirr till Åstorp och körde hem till putte fort som attans, sprang från bilen till lägenheten för jag snabbt skulle duscha innan vi drog vidare men de fanns det ingen tid för..

Packade ihop våra grejer och tog bussen till Hyllinge, in på Maxi och handla lite saker sen gick vi till gräsplanen och starta grillen, käkade lite sen var det dags för ölbrännboll. Himla roligt, första slaget fråga jag ifall man fick kasta på tredje försöket så slår jag så långt att jag gör helvarv. YEAH jag är så himla bra (; sen nästa gång går de inte lika bra och gräset är blött så när jag ska stanna flyger jag och mina ljusa byxor ligger nu i handfatet och har gjort d hela natten för jag försöker få bort gräsfläcken på knäet...

Efter ett tag där ute drog vi vidare hem till Tobbes bror & hans flickvän och drack där en stund, sen hem på efterfest hos putte. Sen snaaark..

Vaknade halv 11 idag , tror de är för jag är van vid att gå upp tidigt, detta är bra (: Sen startade jag en film. Visst somnade till några minuter här & där men annars har jag varit vaken sen dess och det gillar jag..

Har ett fett blåmärke på benet för en kille slängde iväg racket för bollen inte kom så långt så stutsa de på mig. Not nice men smällar man fick ta. Två andra råkade ju tappa racket och sen va alla typ rädda och gick långt från slagmannen hahaha..

Hade ganska kul igår, trevligt.. Idag är planen film och mys men hur mycket de blir de vet man aldrig. Jag umgås ju med killar som har väldigt svårt att avstå festandet. Så ja kvällen är fortfarande ett musterium. Ska dock in i duschen nu. Hörs senare, take care (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0