Onsdagen 5 Maj.

Godmorgon allesammans.

Då var ännu en dag här för att ta sin början. Har precis varit och borstat tänderna och ska snart sminka facet lite så att man inte skrämmer iväg allt folket haha. Hoppas på en lugn dag eller nej en stressig dag så att dagen bara springer förbi, är ganska så sliten och hade helst av allt velat ligga kvar under mitt varma täcke och sovit en stund till.

Har bränt en ny skiva till bilen, mest med Justin Bieber musik och lite annat också. Har fixat batteri till mp3-spelaren och ska snart öppna morgonens hustler. Så mm, dagen har tagit sin  början.

Njut av dagen.

Kommentarer
Postat av: Fegge

Du har då allt planerat din dag in i minsta detalj tycker jag :P HAHAHA

2010-05-05 @ 16:53:25
Postat av: mysaan

haha självklart :P

2010-05-05 @ 18:04:15
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0