Pallade inte trycket.

Vet inte vad det är med mig längre men jag har aldrig något sug för ute-livet längre. Är trött exakt hela tiden och när jag väl ska dricka alkohol så får jag ibland tvinga ner det för det sätter stopp, så jo minska på de de ska jag göra. Känns som det är det kroppen min säger åt mig att göra. Det har blivit för mycket, det är inte kul längre..

Nåväl, drog med lillebror, ost, Jennie & Lollo till Örkelljunga och rock i dalen vi vandra dit satte oss ner. Sandra ringde, hittade oss och vi satt & lyssna på musiken ett tag sen började jag gäspa och det var dags för mig att köra hem. Har druckit typ 6 hustler idag och ändå är jag helt seg. Thats not good.

Men är hemma nu, ska kanske över en sväng till grannarna annars slänger jag mig i sängen men är rädd att jag kommer decka då. Dock vaknar jag väl när lillebror ringer för jag ska ju köra och hämta dom sen också.

Nej nu ska jag gå och få ett stopp på tösernas bråkande. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0