First night at work, this week.

Snart dags att jobba. Det känns ändå lite wierd att man åker till jobbet när alla andra kommer hem, eller t.o.m gör sig iordning för kvällen, sängen och det snart är dags att sova. Ibland när jag säger hejdå och kör mot jobbet så känns det till och med som att jag inte alls kör till jobbet utan lever ett dubbel liv. Fast ja, lönelappen säger ju annat såklart (;

Vill ha den tjugofemte nu så att jag kan se hur bra lön jag har. Hur mycket jag kan spara för denna lönen ska jag leva fattigt på. Jag ska spara näst intill allt och leva så fattigt jag bara kan. I need to try.

Nej ett avsnitt Bones till sen är det dags att göra sig redo för att köra till jobb, ni får ha en underbar kväll alla (:

When he makes you smile, keep him around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0