Jag tror inte det finns en för alla.

Jag tror att det finns många för alla. Därför att det handlar om så mycket mer än bara perfect match. Tiden har stor roll. Tänk så träffar du mr right i samma veva som du redan har någon, att du inte lägger märke och ser honom. Då kanske du missar the big love.
 
Kanske att du träffar två personer och den ena lockar mer, kanske att den andra var din mister love? Allting handlar om valen man gör. Jag kanske hade the big love en gång, men då var jag inte mogen till det. När jag var, då hamnade en omogen sak på kroken.
 
Som sagt jag tror det finns många för alla. För annars, tänk om ens mr right bor i London. Åker du aldrig dit, han aldrig hit hur ska ni träffas? Eller han bor här och du flyttar ifrån. Som sagt allting handlar om när man möts, om det är rätt tid och inget annat är ivägen. Det är så jag tror. Tror du att jag har helt fel eller kanske lite rätt?
 
I will still believe it, even if you dont.
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0