Last night at work this week.

Veckan har bara flugit förbi tycker jag. Är redan inne på sista natten, förhoppningsvis så rullar även denna natten på som bara den. Kan nog tycka denna veckan har varit en av dom roligaste på länge i jobb väg faktiskt. Tack vare plocka blåbär och sånt. Övertrötthet som tagit över och allmänt flumm mig och Carro imellan.

Men som sagt imorgon bitti när man kommer hem så ska man bara sova lite sen är det helg. Härliga puckar. Om det sedan blir party i Kvidinge på lördag återstår att se, går på humöret I guess.

Watching you walk out of my life doesnt make me bitter or cynical about love, but rather makes me realize that if I wanted so much to be with the wrong person, how beautiful it will be when the right one comes along.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0