Måndagen 8 November.

Som en pung spark ungefär, för jag har hört att det ska vara obeskrivlig smärta. Att få höra något man inte riktigt förväntat. Ha tårarna brännandes, redo att fylla ögonen. Inte få några svar. Inte få någon anledning. Men värst, aldrig få en chans att rätta till. Då känner man sig översköljd. På väg ner på botten. Ett jävla bottenskrap. Som inte ens är värd att kämpa för. Bort kastad tid kunde man sagt, men jag ser det som en vägledning. Att veta vad som inte väntas till nästa gång. Du bara gjorde vad jag skulle gjort om jag inte varit förblindad.

Dont cry girl, he was just a lesson you had to learn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0