Min fredagkväll.

Inväntade idol genom att värma mig under täcket och kolla på CSI miami, lyckades somna till men vaknade lagom till Idol började och såg klart på det med en kopp Glögg i handen.

Tycker dock att Linnea skulle varit kvar, men kanske hon klarar sig bättre utan Idol. Hon har en stark personlighet som jag visserligen finner rolig, men så som hon ändrar om låtarna till din egen stil i princip alltid, det finner jag beundran i och därför gillar jag henne. Minnah hade sin chans åkte ut och borde därför inte vara kvar.. Mög tv, tur man inte va så insatt i de där iallafall (;

Nu då? Om man skulle snickra ihop min julstjärna på fot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0