Att komma tillbaka.

Det är det bästa som finns. Jag vet vad jag snackar om. Var väl lagom trött på mitt liv där ett tag, alltså inte deprimerad trött utan mest för att jag alltid var i samma sits gällande kompisar & killar. Fast jag var alltid singeln i gänget vilket blev tröttsamt. Jag ville väl ha vad dom hade. Så lagom trött på mitt singel liv så att säga. Att inte ha något stadigt och känna sig utanför.

Jag fick som jag ville där ett tag, kände som dom gjorde. Eller vad jag skulle gissa iallafall. Sen efteråt. Visst ett slag i magen av all fakta och 'ignoritet'. Men efteråt när jag accepterade att jag var singel, ja herre jävlar! Älska livet till max. Jag vill säga att jag har Nathalie att tacka för väldigt mycket för hon har varit väldigt bra för mig, en energigivare till max. Hon har gett mig spontanhet, glädje och en enorm vänskap som jag värdesätter något fruktansvärt mycket. Jag sa till henne att det bästa med att bli singel var vänskapen jag fått med henne. Det är sant.

Nåväl, hur jag sett på saken är som följande. Jag var trött på att vara singel och behövde helt enkelt en paus ifrån det, jag behövde andas och samla energi. Jag fick vad jag behövde för att komma tillbaka till mitt gamla jag med en förbättring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0