Killar är lättare att umgås med.

Jag har alltid varit tjejen som föredragit att vara med killarna framför tjejerna. Fast nu när man blivit äldre har man såklart några tjejkompisar som är så sjukt underbara och dom funkar, nog mest för dom också tycker likadant. Dom föredrar killar framför tjejer.

Idag placerades jag i Bageriet och där var enbart killar, hela dagen har flugit förbi bara för att jag har skrattat och snackat hela dagen. Fast jag kan tro allting handlar om vem som har linjen bredvid. Nu hade jag tur att ha en mucho trevlig kille bredvid som jag snacka med hela dagen.

Sen att jag var ensam tjej gjorde väl mycket, för ja .... Sen fick jag höra mycket bra ord om hur duktig jag var och att jag lärde mig snabbt för många andra har lärt sig på längre tid. Jag lärde mig redan direkt. Jag kände mig super, även om jag hade lättaste linjen. Tror ända problem jag haft där hade varit dom tunga säckarna men de är inget för mig då jag är tjej och inte kan lyfta så tungt ;P Kan hålla mig till mina pepparkakor för dom är jag kung på att baka. Yeah!

Time to be pretty and then ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0