Lördagen 9 Oktober.

Spenderade min fredagkväll hos Fraajd. Vi hade fredagsmys med tacos & idol. Faktiskt även mitt första idol avsnitt detta året, applåd. Krängde godis & chips. Kollade någon kriminalserie som jag somnade till. Senare gav jag mig hemåt därför att jag kände att det var dags, passa på när ögonen inte va för trötta.


Undrar dock vad för människor som får körkort. Påvägen till Östra så körde jag efter en bil på "omkörningsfältet" , bilen bakom hade tydligen bråttom för han skulle köra om mig på fel sida samtidigt som bilen framför körde till sidan för att släppa förbi mig. IDDI!!! En bit senare skulle jag köra om en lastbil och en bil bara kör rätt ut framför mig, jag bländar till med helljuset för att visa att det inte var okej, ser fingret i rutan och ger det tillbaka.

I am bad ass, dont mess with the Maaz .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0