Onsdagen 6 Oktober.

Wääääo, nu är jag hemma från en natt på jobbet. Även fast jag tryckte i mig ett pille innan jag åkte till jobb (för Jez sa att det var lika bra), så fick jag en satans huvudvärk runt 5. Mådde illa, trodde migränen skulle komma tillbaka men icke. Nu ska jag ta en tablett till sen isäng. Eller först blir det frukost för jag är hungrig.

Jag har nog något att diskutera senare. Eller nej jag lägger ner. Men så att ni vet. Det jag skriver skrivs på energi & känsla så är det inte på topp så skrivs inget glatt. Jag gömmer mig inte bakom en fasad av rosa moln & skratt om jag inte känner så. Det är ju lika meningslöst som att fejka en orgasm. The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0