Söndagen 31 Oktober.

Gårdagen var lyckad. Det blev först middag hos Natha, fett gott var det och efter låg man nästan i koma på hennes soffa. Ska jag lätt göra någon dag. Så gott & så enkelt egentligen. Sånt gillar jag!

Efter maten drack vi, snackade och sen bar det iväg till Helsingborg. Först Tempel men dåligt drag så blev pianobaren på Grand Hotell , samla vuxen poäng var det ja. Sen drog vi tillbaka till Tempel och då var det mer ös. Dansade och drack hela kvällen. Avslutade med kebab från stället mittemot. Sällade My till stationen sen väntade vi på vår skjuts.

Bäddade upp soffan medans Natha var ute med Dobbie. Somnade på tre röda i princip. Vaknade upp idag. Vi la oss på soffan och hade vår bakis söndag. Jag somnade ifrån tvn. Vaknar upp. Vi äter rester från gårdagen istället för pizza. Fy fasen va gott! Cred till Nattis för detta (:

Sen har vi väl mest gjort vad vi brukar på våra bakisdagar. Kollat tv och slappat på soffan. Mucho nice en sleden söndag som idag hehe.

Less thinking, more doing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0