Dagens jobbpass.

Vickie kom till mig imorse, i lagom tid hon är duktig hon ! (; Så hoppade vi in i min bil och gasade till jobbet. In och vi hamnade bredvid varandra i vissa lägen och det var kul. Lite snack, lite skratt och sen lite jobb på det. Perfa. Somnade nästan i skaket och sen när jag var i storkök så jobbade jag mer än jag gjorde på hela dagen fan va jag blev varm! Fick ju jobba in en massa stopp osv osv osv osv.. Men kom ikapp gjorde jag, STOLT! ;P

Nåväl, sen var dagen slut och det var dags att gå hem. Ditten & datten snack hem och sen sa vi hejdå. Kollade mitt mail från manpower och står inte med på listan. Får väl se om jag får ett samtal kl 5 imorgonbitti om att jobba eller senare om em, hoppas inte em vill inte ha em vill ha fm eller vara helt ledig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0