Done.

Då har jag varit ute på en liten promenad med mapi (mami+papi) & syrran. Gick till skolan för att rösta. Kändes fortfarande som jag inte skulle fått rösta, jag är inte insatt i det och jag bryr mig inte om det så min röst borde inte få räknas. Än mindre när jag tänker kryssa i personen med finast namn, menar inte direkt så jag vet vem någon av dom är så något måste jag ju gå efter ifall jag nu vill sätta kryss där.

Nåväl, nu är det iallafall gjort och skönt är det! Tror fortfarande att det blir blå vinst men jag står på röd sida. Fortfarande med min mening från gymnasiet "Hjärtat är rött & sitter på vänster sida".  Jag vill ha möjlighet att få hjälp på olika plan om jag skulle hamna i sitsen att jag skulle behöva. Därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0