Låt svetten rinna.

Jag gjorde det fast att jag saknar energi. Med bestämda steg gick jag in i tvrummet och satte igång Hip Hop abs och började träna med, 35-40 minuter senare började dom med annan träning som man skulle ligga på alla fyra och jag pallade inte. Svetten rann och jag stängde ner och tog en dusch istället. Känns som jag skulle behöva ligga i ett badkar fullt med isbitar för jag är fortfarande rätt het så att säga ;P
 
Ska föna håret och klä på mig kläder sen är det slappe som gäller. Energin som jag inte ens hade från början har ju försvunnit ännu mer nu. Men det var ändå skönt så jag ska försöka tvinga mig själv att träna lite oftare (:
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0