Många röster kvar.

Men sist jag kollade så låg sossarna först och det gjorde mig smått glad även om SD är över 4% spärren. För att inte vara intresserad så har jag ändå mina åsikter och ibland undrar jag om jag bildar dom från tomma intet för jag vet inte var allt kommer ifrån. Lite från nätet, lite från hörsägner och lite från mitt eget huvud antar jag.

MEN.. Anledningen till att jag röstade på Socialdemokraterna är inte den att jag vill leva på bidrag livet ut, utan om det skulle hända mig något och jag skulle behöva hjälp på något sätt så vill jag att chansen ska finnas där. Tack vare Sossarna så finns det hjälpmedel. Jag vet inte så mycket, är inte så insatt men jag vet att Sossarna finns där för en därför fick dom min röst.

HJÄRTAT ÄR RÖTT & SITTER PÅ VÄNSTER SIDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0