Tisdagen 28 September.

Godmorgon eller Godnatt i mitt fall. Onödigt vetande = idag är det 5 månader tills min födelsedag.

Nåväl, min första natt. Jag tyckte inte att det direkt var roligt. Mindre folk, man jobbade mest själv och det ända jag roade mig med var att sjunga för mig själv. Måste fan lära mig fler låtar för blir alltid samma vilket är tröttsamt. Allting har krånglat och tiden har gått i slowmo. Dessutom jobbade jag 9½h istället för sju vilket våra vanliga skift pass är så lite slut är man väl.

Men om man ser bortom det så gillade jag natten, visst har jag väl gäspat ett antal gånger men det gör jag vilket skift jag jobbar på, det gör jag vilket vaket tillstånd jag än är i. Så nja jag kan nog göra det igen. Får väl se om någon blir sjuk till natten så man kan hoppa in annars har jag lite trubbel med tidrapporteringen för jag blir utan arbete vilket ska ge mig lön för 8h men eftersom min natt gått över till tisdagen så vet jag inte riktigt om det är okej för då får jag en summa på 14h och det kanske är oacceptabelt fast å andra sidan är det oacceptabelt att jag blir utan pengar när jag inte får jobba så rätt ska va rätt så jag lägger till 8h iallafall .. Punkt slut (:

Nu när jag är hemma är jag inte ett dugg trött, men det kommer nog så fort jag strippat ner i underkläder & slängt mig under täcket .. YUM cant wait, me and my almost naked body!!!! Okej kanske dags att sova snart? En flumm bild varsegoda! (;

Fråga mig inte, det är en bild tagen när jag inte alls var beredd.
Fotograf: Jez.

Kommentarer
Postat av: Axelhanne

I kinda like it. Thanks!

2010-12-17 @ 11:41:13
URL: http://axelhanne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0