Torsdagen 9 September.

Precis dött ett litet slag. Jag satt och höll på att skriva en söt text och så känner jag något kravlandes mot min höger fot tänker detta är fan inte normalt och flyger upp på stolen, tittar ner och där springer en mus i en väldans fart ifrån mig. Tror ni att jag va glad eller? ICKE. Jag typ började hyperventilera och låta iiiiiie iiiiie iiiiiie . Tänkte be lillebror komma in och kolla om den var kvar men kom på att han troligen ska upp tidigt så jag är snäll nog och inte väcker honom, min hund är för lat för att komma och söka på rummet, pappa sa att den skulle ha försvunnit för längesen så den är nog inte kvar. Annars, annars kanske jag hittat en kelkompis för natten? HAHAHAHAHA.

Nej usch detta va äckligt, mår illa .. Dock för hungern så nu ska jag äta en pirog, dricka mjölk och kolla Bones.


Kommentarer
Postat av: eee

Svar:



Ja, jag är en tjej, ingen kille.

Två av mina kompisar har blivit våldtagna. Gissa om våldtäcktsmännen var utlänningar.... Svar: Ja.

En av mina kompisars mamma har blivit rånad. Gissa om det var en utlänning.... Svar: Ja.



Jag drar absolut inte alla över en kam, men majoriteten kan inte bete sej som man ska, för de har helt andra regler i sina länder och de tror att de kan bete sej hur som helst. Sen finns det ju som du säger dom som kan sköta sej, men majoriteten som sagt kan inte det!



Jag kommer aldrig någonsin ändra mina åsikter, däremot kommer de ju förbättras så fort SD kommer in i Riksdagen vilket leder till att vi får höra mer av dom, vilket jag ser fram emot :)

2010-09-09 @ 01:27:06
URL: http://happybirhtdayyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0