Words from my head.

Våga ta chanser, det kan inte gå mer än dåligt och då kan man alltid försöka igen. Är det värt att inte våga framför att lyckas? Ge inte upp för snabbt det kan gå vägen. Om man inte vågar ta steget ut att träffa folk hur ska man då hitta mr right? Om man inte ger sig in i leken hur ska man då lära sig något. Man lär sig av sina misstag så varför skämmas för dom, de kanske gör en till en bättre person i slut ändan? Eftersom ingen annan lever ens liv varför bry sig så mycket över vad folk tycker. Om man är dålig på något finns det något som heter öva träna man kan då bara bli bättre, give it some time. Ge inte upp för varje nej du får, när du väl får ett ja så är det kanske så värt alla nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0