Bakis och ser i syne.

Jo jag slocknade till lite halvt i sängen innan, tittar mot min dörr och på väggen där ser jag en spindel stor som en handflata springa upp mot listen i taket. Jag går dit efter några sekunder men ser inte den. Tar slutsatsen att jag antingen inbillat mig eller att spindlen krupit igenom en springa ..

Senare går jag och pratar med mamma om det. Senare än så pratar jag med pappa om det. Kommit fram till att det var inbillning och pappa undrade vad jag drack igår haha. Sen slog det mig, de va ju samma vägg som jag en gång vaknar till och tycker mig se en katt springa på. JA jag undrar va fan mina ögon vill mig ibland, menar vi har ju inte ens någon katt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0