Chilledill.

På jobbet i förmiddags gick ögonen nästan i kors på ena linjen därför det inte är så fasligt mycket action och man kände sig trött sen innan. Så fort jag kom hem hade jag tankarna på att sova middag, vakna upp och känna efter vad jag vill ha erbjudet denna kväll men än har fallet inte varit så.

Åkte iväg och handlade lite middag o dylikt med lillebror nyss, en lasagne ska in i ugnen strax sen är det bara vänta på att fetta i sig maten och gäsa magen. På tal om magen, jag är inte gravid jag har bara blivit lite tjock. Anledningen till det tror jag ligger i att jag var arbetslös och orklös i x antal månader då jag oftast bara låg i sängen, och så åt jag så jag tror det är därför. Men vi går mot varmare tider plus jag har action på jobbet så snart går de nog tillbaka till normalt annars får jag ta drastiska åtgärder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0