En update kanske?

Kan säga att första timmen på jobbet var inte så rolig, jag var extremt trött i ögonen. Hade jag fått chansen att ligga ner så hade jag somnat. Sen hade jag två ögonfransar en från övredelen av ögat och en från undre som hela tiden sattes ihop med varandra. Enormt jobbigt!

Dock efter första pausen så blev jag med ens piggar, HALLELULEJA! Sen rullade dagen på nästan lika fort och bra som igår, tumbs up för det! (:

Efter jobbet så mötte jag Sandra och Pernilla på Caféet där vid systembolaget och sen körde vi till Frida som var i ett hus och passade sina kusiner. Vi åt fika och tjabba en stund sen blev det haj och ivaj! Jag körde inom Kronan och skaffa påfyllning på telefonen då jag knappt hade en krona kvar. Körde sen hem till min morfar & morbror för att min morbror hade fixat avgasrör och grejer till min bil för den dönar ju värre än förr. Snackade en stund och sen va de hejdå där med.

Dricker lite C-vitamin vatten och ska snart krypa ner i sängen och kolla på en gammal svensk serie. Till er säger jag , hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0