Känner redan att jag lever mer.

Det har gått en vecka nu sedan jag började jobba igen och min energi har redan ökat enormt. Visst kan man väl vara trött på morgonen och hellre vilja sova men jag har aldrig varit en morgonmänniska och kommer troligen aldrig att bli så det är smällar man får ta helt enkelt.

Annars känns det helt underbart att vara energifylld hela dagen. Hålla igång kroppen och få lite mer action i vardagen. Imorgon jobbar jag 7h'ars vilket betyder att jag får en timmes sovmorgon och börjar inte förän 6.25, känns faktiskt lite bra att få slippa gå upp mitt inatten där vid fyra, fast en timme tidigare eller senare gör inte så mycket egentligen.

Efter jobbet ska jag träffa Sandra, Pernilla och eventuellt Frida. Lite fika eller mat i Örkelljunga, trevligt att träffa mina girls. Vi levar alla fyra olika liv så att få tiden att passa oss alla är ganska svårt men när vi ses så är det awesome och guldvärt (: hihi.

Nej lite risgrynsgröt, snora och lite mer tv sen ska jag minsann sova. Ifall jag inte ränner tillbaka så säger jag det redan, godnatt & sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0