mimi = me me = meep meep.

(Bild från gårdagens utomhus vistelse.)

Nu är man duschad och almost ready for bed. Ett glas vitaminvatten och sen krypa ner under täcket och sova några timmar innan det är dags igen. Jag gillar att jag fått en rytm i vardagen annat än vara sängliggare. Hade det inte varit för man förlorar pengar på att enbart jobba förmiddag så hade jag lätt gjort det för att få så mycket solig eftermiddag som möjligt i sommar.

Nåväl, sängen kallar efter mig så en date med kudden låter inte fel. Godkväll!

---
I like that I've got a job again. It's nice doing something else than living in my bed watching TV. And if I work the early shift I've got all day to be outside in the sun, love this time of year when we're going into warmer weather. But now Im off to bed, some TV before I have to sleep and up again around 05.15. Godnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0