Speak your mind.

- Är det allmänt störigt att jag avslutar vissa inlägg med en liten summering på Engelska, tycker ni jag ska skita i det och sätta google translate vid sidan istället så dom som vill kan översätta?

- Jag kommer från och med nu svara på alla kommentarer i samma inlägg som kommentaren hamnar i, men jag kommer fortfarande besöka era bloggar (så va inte rädda) bara tycker att kommentarer som har med varandra att göra ska samlas tillsammans. Vad tycker ni om det?

- Är det något annat ni undrar över eller något ni vill att jag ska ta upp, speak free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0