Tittut.

Till en början så tyckte jag att det var lite kallt där ute, blåste kallt och mycket så jag låg i en tunn kofta och läste lite ur min bok som snart är slut, yeay. Den är konstig, deras äktenskap är konstigt och nu har hon inte släppt till på länge så hennes man så gott som våldtog henne hur moget det nu är. Ja sen "sov" jag lite efter det.



Blåsten minskade och kläderna åkte halvt av, iallafall koftan. Ja gud så skönt det varit ute efter att det sluta blåsa så mycket, ibland kom det små vindar men det var bara avsvalkande..

Efter en stund så gick jag över till grannen och satt där i typ en timme eller två. Var tvungen att lägga över mina bilder på datorn och ta en liten paus från solen. Varit ute i typ fem timmar eller något idag. Det är lagom, men mer skadar inte (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0